HURTIG LEVERING HVER DAG
fra kun 0 DKK

HURTIG LEVERING

Daglig afsendelse , fra eget lager

E-MÆRKET

kontrolleret og godkendt!

KUNDESERVICE

på telefon +45 69 13 63 36

 Varen blev lagt i kurven

Sider


Handelsbetingelser
 

Spilcompagniet:

Spilcompagniet Aps har eksisteret siden september 2007, først som enkeltmandsfirma og siden oktober 2008 været Aps under CVR.nr. 30530764.

Spilcompagniet Aps, finder du på Skivevej 177, 7500 Holstebro.

 

Kundeservice:

Vores kundeservice har åbent på telefonnr. 69 13 63 36, alle hverdage fra kl 9.00 - 15.00 du kan også sende os en mail, på: info@spilcompagniet.dk som vi svarer på indenfor 24 timer.

 

Bestilling:
Hos Spilcompagniet kan du bestille alle varer, som ligger på lager via vores website. Hvis du har ønsker om spil - som ikke findes på vores hjemmeside - er du velkommen til kontakte os.


Alle priserne på vores site er inkl. moms og andre afgifter.

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer via hjemmesiden, men du er altid velkommen til at rekvirere en kopi, ved at sende en mail til salg@spilcompagniet.dk

 

Institutionssalg:
Ønsker du som institution, at vi skal levere med elektronisk fakturering, er det vigtigt, at du husker at udfylde feltet med EAN-nummer. Evt. rekvisitionsnummer. eller andre oplysninger, som du ønsker skal med på fakturaen, bedes du notere i notatfeltet nederst på bestillings-siden.

Det er vigtigt at EAN-nummeret huskes, da det ellers kommer til at forsinke din ordre.

Hvis du har spørgsmål omkring institutionssalg er du velkommen til at kontakte os på email: salg@spilcompagniet.dk eller 
tlf. 69 13 63 63. 

Betaling:
Hos Spilcompagniet kan der betales med:

Dankort
Visa
MasterCard
Maestro
Visa Electron

Mobilpay

Der tages ikke gebyr ved betaling på Spilcompagniet.dk

Data der sendes i forbindelse med køb via betalingskort er krypterede (SSL), og det er kun PBS, der kan læse dem.

 

Beløbet trækkes først, når varerne sendes. Hvis vi ikke har alle varerne på lager, trækkes kun det beløb, som svarer til leveringen. Vi kan aldrig trække et større beløb, end det du har godkendt.

 

Levering/Fragt:
Alle ordrer vil blive behandlet, samme dag, som vi modtager dem og vil blive afsendt, samme dag, eller førstkommende hverdag. Det betyder, at du typisk vil modtage dine varer 1-2 dage efter bestillingsdatoen. Spilcompagniet sender din ordre med GLS eller Post Danmark, du vælger selv.


Hos Spilcompagniet betaler du en takst for fragten, uanset hvor mange strategispil – puslespil – familiespil eller andre slags spil, du har bestilt. Vi refunderer dog ikke noget af fragtbeløbet, hvis alle varer ikke kan leveres.

Spilcompagniet leverer kun med GLS, til en fast pris (køb på kr. 600,00 eller derover giver fragtfri levering til GLS pakkeshop):

 

1. GLS Pakkeshop - du henter selv din pakke i den valgte pakkeshop (fri fragt ved køb for over kr. 600,00)

 

2. GLS Erhverv - varen leveres direkte til din arbejdsplads eller dit firma. .

denne fragt metode kan kun vælges til erhvervsadresser.

 

3. GLS til døren - varen leveres direkte til din dør.
(Hvis du ikke er hjemme, når posten kommer, vil du selv skulle afhente pakken i den pakkeshop der ligger tættest på dig)

Uanset hvilken mulighed for vælger, så vil du modtage en mail og / eller sms fra GLS, når pakken er klar til afhentning.


Fragtomkostningerne vil altid kunne ses i indkøbskurven, inden du afslutter handlen.

 

Du har også mulighed for at opnå gratis fragt til en GLS pakkeshop, hvis du køber varer for kr. 600,00 eller derover.

 

Afhentning:
Hvis du ønsker at spare fragtomkostningerne, er det muligt - mod forudgående aftale - at afhente de bestilte produkter direkte hos os:

 

Spilcompagniet Aps
Skivevej 177

7500 Holstebro

 

Salg til udlandet:
Kun mod forudgående aftale med Spilcompagniet, sender vi varer til udlandet, samt Grønland og Færøerne. Ved forsendelser til udlandet, Grønland og Færøerne afholder modtager de fulde omkostninger til fragt.

 

Kontakt os på info@spilcompagniet.dk omkring, hvilke varer du ønsker at bestille, og vi vil vende tilbage med en pris inkl. fragtomkostninger.
Varer uden for EU faktureres ekskl. moms.

Reklamationsret:
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som, er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler, ikke er opstået som følge af fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, herunder slidtage. Du skal reklamere omgående efter du har konstateret manglen.

 

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.

 

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse:

Spilcompagniet Aps.
Skivevej 177

7500 Holstebro

 

Når du returnerer varen, bedes du angive følgende bemærkninger sammen med pakken: 
• Kunde nr., ordre nr. og faktura nr. ( gerne kopi af faktura )
• Hvad fejlen er
• Ønske om ny vare eller pengene retur 
Er reklamationen berettiget refunderer vi rimelige fragtomkostniger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelsen, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger. Kontakt os evt. på info@spilcompagniet.dk inden afsendelse af din reklamation. 

 

Bemærk! Spilcompagniet modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.

 

Har du sendt en vare ind til reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen, i mailen får du oplyst om den videre proces, i fobindelse med behandling af din reklamation.

 

Hvis du som kunde ikke er tilfreds i behandling af din reklamation, kan du efterfølgende kontakte Forbrugerklagenævnet

www.forbrug.dk 

 


Fortrydelsesret:
Når du har handlet på Spilcompagniet har du altid 90 dages returret. Din fortrydelsesret løber fra den dag hvor du modtager varen.

 

Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du inden for 90. dage fra modtagelsen give os meddelse om at du ønsker at fortryde dit køb.

Meddelsen skal gives ved mail, tlf. eller lign. I din meddelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidigt at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Når du har meddelt os om fortrydelse af dit køb, skal du efterfølgende sende den retur til vores retur adresse, uden unødig fordinkelse og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte omkostninger ved tilbagelevering af varen.

Du bærer risikoen for varen, fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

 

Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentligste samme stand og mængde, som da du modtog den.

Du hæfter kun for evt. forringelse af varen værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - på samme måde som hvis du købte varen i en fysisk butik.

Hvis emballagen er brudt, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik, og ikke bryde emballagen, eller tage varen egentligt i brug.

 

Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bryder folieringen omkring varen eller hvis du på anden vis har brugt varen som helt åbenbart forringer salgsværdien.

 

Hvis du ønsker at returnere en vare skal den sendes til nedenstående adresse:

Spilcompagniet
Skivevej 177

7500 Holstebro

 

Returvarer skal vedlægges tilstrækkelig information om købet til at vi kan identificere ordren. Dette fremmer en hurtigere ekspeditiontid.

 

Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, i tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes det købsbeløbet. Dit tilgodehavende tilbage betales til det kreditkort du brugte ved købet eller via en bankoverførsel. Derfor bør du vedlægge følgende oplysninger i returforsendelsen: pengeinstitutets navn, registrerings- og kontonummer (ikke kortnummer) på den konto, pengene skal overføres til. Du kan evt. sende disse oplysninger på vores email, info@spilcompagniet.dk

Alle omkostninger ved returforsendelser afholdes af afsender.

 

Tilbagebetaling udføres uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14. dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelse om din beslutning om at fortryde din købsaftale. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Bemærk! Spilcompagniet modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet. 

 

Husk altid at pakke alle returforsendelser forsvarligt ind, så der ikke opstår tvivl om original-emballagens stand. Gem evt. original forsendelsesemballage, indtil du er sikker på, om du ønsker at beholde varen.

 

Har du sendt en vare ind til fortrydelse vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen, i mailen får du oplyst om den videre proces, i fobindelse med behandling af din fortrydelse.

 

Pricerunner Købsgaranti

Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.

Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for 60 minutter efter dit køb. At blive medlem koster intet og tager mindre end tre minutter! Få PriceRunner Købsgaranti i dag

For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig som privatperson. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er beskadiget, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker PriceRunner Købsgaranti dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. PriceRunner Købsgaranti erstatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige betingelser for Købsgarantien.

 

Klage:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice, enten via mail: info@spilcompagniet.dk eller tlf. 69 13 63 36.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.

 

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Personlige oplysninger:
Når du indgår aftale om køb via Spilcompagniet skal du lade dig registrere med oplysninger om: 
navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Disse oplysninger samles kun for at kunne levere din ordre til dig.

 

Alle registrerede personoplysninger opbevares hos Spilcompagniet i 5 år (krav fra bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes.

 

Ingen personlige oplysninger, der registreres på Spilcompagniet, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for Spilcompagniet.

Spilcompagniet.dk registerer ingen personfølsomme oplysninger.

 

Som registeret hos Spilcompagniet, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen, du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, Spilcompagniet har registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Spilcompagniet.dk via mail: info@spilcompagniet.dk

 

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

 

Cookies:
På spilcompagniet.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

 

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

 

Hvis du har spørgsmål angående cookies kan du henvende dig til spilcompagniet.dk via e-mail: salg@spilcompagniet.dk

 

Vi anvender følgende cookies på hjemmesiden:
Google Analytics cookie (anonym statistik som hjælper os til at forbedre vores hjemmeside)
E-handels cookies (gør det bl.a. muligt at lægge varer i indkøbskurven)
 

Sletning af cookies 
Du kan til enhver tid slette de cookies, der er gemt på din computer. Sletningen afhænger af hvilken internet browser du bruger, men hvis du bruger en PC med en moderne browser, så kan du slette dine cookies ved at bruge genvejstasterne: CTRL+SHIFT+DELETE.

 

Fravalg af cookies
Hvis du ønsker at fravælge cookies på internettet, kan du slå disse fra i din browser. Du skal dog være opmærksom på, at dette vil gøre det umuligt at gennemføre et køb på hjemmesiden. Ligeledes vil det næsten være umuligt at bruge internettet i al almindelig, da stort set alle hjemmesider benytter cookies.

 

Hvordan aktiverer jeg cookies?

Sådan aktiverer du cookies i Internet Explorer:

  1. Klik på 'Menuikonet' (Et tandhjul) oppe i højre hjørne.
  2. Vælg 'Internetinstillinger'.
  3. Vælg fanebladet Beskyttelse af personlige oplysninger.
  4. Vælg beskyttelsesniveau 'Mellem' ved brug af skyderen.
  5. Klik derefter på knappen Anvend.
  6. Klik på OK.

Sådan aktiverer du cookies i Firefox:

  1. Klik på 'Indstillinger', i menuen øverst til venstre i browser-vinduet.
  2. Vælg fanebladet Privatliv.
  3. Under "Firefox vil:" vælger du 'Gemme historik'.
  4. Klik på OK.

Sådan aktiverer du cookies i Google Chrome:

  1. Klik på menuikonet i Chrome.
  2. Vælg 'Indstillinger'.
  3. Klik på 'Vis avancerede indstillinger' nederst på siden.
  4. Klik på 'Indstillinger for indhold' i sektionen "Beskyttelse af personlige oplysninger".
  5. Vælg 'Tillad, at lokale data lagres'.

Sådan aktiverer du cookies i Safari:

  1. Vælg 'Indstillinger' (Preferences) på Safari-menuen
  2. Vælg 'Anonymitet' (Privacy)
  3. Vælg 'Fra tredjeparter og annoncører under' "Bloker cookies:" 
  4. Luk indstillingerne (Preferences).

Webstatistik:
Vi bruger webstatistik på spilcompagniet.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

 

Webstatistiken anvendes kun med det formål, at optimere spilcompagniet.dk

 

Forbehold:
Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.


NYHEDER & ANMELDELSER

 

POPULÆRE SPIL

 

Puslespilsmåtte Stor, 500-3000 b

Ego - hvem er jeg? (Grøn)

Sequence

Stratego Original

Rubiks Cube 3x3 (professorternin

Set

Loopin Louie

Mexican Train

DERFOR SPILCOMPAGNIET

 

 Mest om spil

 Fri fragt ved køb for kr. 600,-

 90 dages returret

 Sikker nethandel

 Billige priser

 

HOLD DIG INFORMERET OG MODTAG GODE TILBUD

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gode tilbud - eller følg os på Facebook.

Vi udsender vores nyhedsbrev max 2 gange om måneden, og vi laver løbende gode tilbud på vores facebook gruppe.

 

SPILCOMPAGNIET                  Skivevej 177 - 7500 Holstebro                  +45 69 13 63 36                    Info@spilcompagniet.dk

SPILCOMPAGNIET

  Skivevej 177 - 7500 Holstebro   

  +45 69 13 63 36  

  Info@spilcompagniet.dk