MENU
E-MAIL
Send os en e-mail
70 60 33 53
Åbner kl 9:00

365 dages returret

Byt dine spil når du har lyst

1-2 dages levering

Ved bestilling før kl 15

Gratis levering 

Ved køb over 900,-

Handelsbetingelser

Leverandør og ejer
Synerfy ApS
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
CVR-nr: 43919946

Lageradresse
HWOK
Att: Spilcompagniet.dk
Skivevej 177
7500 Holstebro

Kundeservice
Vores kundeservice har åbent på telefonnr. 70 60 33 53, alle hverdage fra kl 09.00 - 15.00 du kan også sende os en mail, på: [email protected] som vi svarer på indenfor 24 timer.

Bestilling
På SpilCompagniet.dk kan du bestille alle varer, som ligger på lager via vores website. Hvis du har ønsker om spil - som ikke findes på vores hjemmeside - er du velkommen til kontakte os.

Alle priserne på vores site er i danske kroner (DKK) og er inkl. moms og evt. andre afgifter.

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer via hjemmesiden, men du er altid velkommen til at rekvirere en kopi, ved at sende en mail til [email protected]

Institutionssalg:
Ønsker du som institution, at vi skal levere med elektronisk fakturering, er det vigtigt, at du husker at udfylde feltet med EAN-nummer. Evt. rekvisitionsnummer. eller andre oplysninger, som du ønsker skal med på fakturaen, bedes du notere i notatfeltet nederst på bestillings-siden.

Det er vigtigt at EAN-nummeret huskes, da det ellers kommer til at forsinke din ordre.

Hvis du har spørgsmål omkring institutionssalg er du velkommen til at kontakte os på email: [email protected] eller 
tlf. 70 60 33 53. 

Betaling:
Hos SpilCompagniet kan der betales med:

Dankort
Visa/Dankort
Visa
MasterCard
Maestro
Visa Electron
Mobilpay
EAN

Der tages ikke gebyr ved betaling på SpilCompagniet.dk

Data der sendes i forbindelse med køb via betalingskort er krypterede (SSL), og det er kun PBS, der kan læse dem.

Beløbet trækkes først, når varerne sendes. Hvis vi ikke har alle varerne på lager, trækkes kun det beløb, som svarer til leveringen. Vi kan aldrig trække et større beløb, end det du har godkendt. 

Levering/Fragt:
Alle ordrer vil blive behandlet, samme dag, som vi modtager dem og vil blive afsendt, samme dag, eller førstkommende hverdag. Det betyder, at du typisk vil modtage dine varer 1-2 dage efter bestillingsdatoen. SpilCompagniet sender din ordre med GLS eller Post Danmark, du vælger selv.


Hos SpilCompagniet betaler du en takst for fragten, uanset hvor mange strategispil – puslespil – familiespil eller andre slags spil, du har bestilt. Vi refunderer dog ikke noget af fragtbeløbet, hvis alle varer ikke kan leveres.

SpilCompagniet leverer med GLS og PostNord (køb på kr. 600,00 eller derover giver fragtfri levering til GLS pakkeshop):

1. GLS Pakkeshop - du henter selv din pakke i den valgte pakkeshop (fri fragt ved køb for over kr. 600,00)
2. GLS Erhverv - varen leveres direkte til din arbejdsplads eller dit firma. Denne fragt metode kan kun vælges til erhvervsadresser.
3. GLS til døren - varen leveres direkte til din dør.
4. PostNord Pakkeshop
5. PostNord til døren
6. PostNord Erhverv

(Hvis du ikke er hjemme, når posten kommer, vil du selv skulle afhente pakken i den pakkeshop der ligger tættest på dig)
Uanset hvilken mulighed du vælger, vil du modtage en mail og / eller sms fra GLS eller PostNord, når pakken er klar til afhentning.

Fragtomkostningerne vil altid kunne ses i indkøbskurven, inden du afslutter handlen. 

Du har også mulighed for at opnå gratis fragt til en GLS pakkeshop, hvis du køber varer for kr. 600,00 eller derover.

Afhentning
Hvis du ønsker at spare fragtomkostningerne, er det muligt - mod forudgående aftale - at afhente de bestilte produkter direkte hos os:

HWOK 
Att: Spilcompagniet.dk
Skivevej 177
7500 Holstebro

Salg til udlandet
Kun mod forudgående aftale med SpilCompagniet, sender vi varer til udlandet, samt Grønland og Færøerne. Ved forsendelser til udlandet, Grønland og Færøerne afholder modtager de fulde omkostninger til fragt.

Kontakt os på [email protected] omkring, hvilke varer du ønsker at bestille, og vi vil vende tilbage med en pris inkl. fragtomkostninger.
Varer uden for EU faktureres ekskl. moms.


Reklamationsret:
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som, er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler, ikke er opstået som følge af fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, herunder slidtage. Du skal reklamere omgående efter du har konstateret manglen.

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores lageradresse:

HWOK
Att: Spilcompagniet.dk
Skivevej 177
7500 Holstebro

Når du returnerer varen, bedes du angive følgende bemærkninger sammen med pakken: 

• Kunde nummer og ordre nummer.
• Hvad fejlen er
• Ønske om ny vare eller pengene retur 
Er reklamationen berettiget refunderer vi rimelige fragtomkostniger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelsen, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger. Kontakt os evt. på [email protected] inden afsendelse af din reklamation. 

Bemærk! SpilCompagniet modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.

Har du sendt en vare ind til reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen, i mailen får du oplyst om den videre proces, i fobindelse med behandling af din reklamation.

Hvis du som kunde ikke er tilfreds i behandling af din reklamation, kan du efterfølgende kontakte det relevante klagenævn:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Fortrydelsesret:
Når du har handlet på SpilCompagniet har du altid 365 dages returret. Din fortrydelsesret løber fra den dag hvor du modtager varen.

Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du inden for 365 dage fra modtagelsen give os meddelse om at du ønsker at fortryde dit køb.

Meddelsen skal gives ved mail, tlf. eller lign. I din meddelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidigt at give os tydelig meddelelse om dette.

Når du har meddelt os om fortrydelse af dit køb, skal du efterfølgende sende den retur til vores retur adresse, uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte omkostninger ved tilbagelevering af varen.

Du bærer risikoen for varen, fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentligste samme stand og mængde, som da du modtog den.

Du hæfter kun for evt. forringelse af varen værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - på samme måde som hvis du købte varen i en fysisk butik.

Hvis emballagen er brudt, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik, og ikke bryde emballagen, eller tage varen egentligt i brug.

Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bryder folieringen omkring varen eller hvis du på anden vis har brugt varen som helt åbenbart forringer salgsværdien. 

Hvis du ønsker at returnere en vare skal den sendes til nedenstående adresse:

HWOK
Att: Spilcompagniet.dk
Skivevej 177
7500 Holstebro

Returvarer skal vedlægges tilstrækkelig information om købet til at vi kan identificere ordren. Dette fremmer en hurtigere ekspeditiontid.

Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, i tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes det købsbeløbet. Dit tilgodehavende tilbage betales til det kreditkort du brugte ved købet eller som en gavekortkode.

Alle omkostninger ved returforsendelser afholdes af afsender. Vælger du at bruge en returlabel fra os fratrækker vi vores udgift på 50 kr.

Tilbagebetaling udføres uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14. dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelse om din beslutning om at fortryde din købsaftale. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Bemærk! SpilCompagniet modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet. 

Husk altid at pakke alle returforsendelser forsvarligt ind, så der ikke opstår tvivl om original-emballagens stand. Gem evt. original forsendelsesemballage, indtil du er sikker på, om du ønsker at beholde varen.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen, i mailen får du oplyst om den videre proces, i fobindelse med behandling af din fortrydelse.

Pricerunner Købsgaranti

Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.

Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for 60 minutter efter dit køb. At blive medlem koster intet og tager mindre end tre minutter! Få PriceRunner Købsgaranti i dag

For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig som privatperson. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er beskadiget, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker PriceRunner Købsgaranti dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. PriceRunner Købsgaranti erstatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige betingelser for Købsgarantien.

 

Klage:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice, enten via mail: [email protected] eller tlf. 70 60 33 53.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.

 

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Personlige oplysninger:
Når du indgår aftale om køb via Spilcompagniet skal du lade dig registrere med oplysninger om: 
navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Disse oplysninger samles kun for at kunne levere din ordre til dig.

Alle registrerede personoplysninger opbevares hos SpilCompagniet i 5 år (krav fra bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes. 

Ingen personlige oplysninger, der registreres på SpilCompagniet, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for Spilcompagniet.

SpilCompagniet.dk registerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registeret hos SpilCompagniet, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen, du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, SpilCompagniet har registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til SpilCompagniet.dk via mail: [email protected] 

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

 

Cookies:
På SpilCompagniet.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Hvis du har spørgsmål angående cookies kan du henvende dig til SpilCompagniet.dk via e-mail: [email protected] 

Vi anvender følgende cookies på hjemmesiden:
Google Analytics cookie (anonym statistik som hjælper os til at forbedre vores hjemmeside)
E-handels cookies (gør det bl.a. muligt at lægge varer i indkøbskurven)
 

Sletning af cookies 
Du kan til enhver tid slette de cookies, der er gemt på din computer. Sletningen afhænger af hvilken internet browser du bruger, men hvis du bruger en PC med en moderne browser, så kan du slette dine cookies ved at bruge genvejstasterne: CTRL+SHIFT+DELETE.

Fravalg af cookies

Hvis du ønsker at fravælge cookies på internettet, kan du slå disse fra i din browser. Du skal dog være opmærksom på, at dette vil gøre det umuligt at gennemføre et køb på hjemmesiden. Ligeledes vil det næsten være umuligt at bruge internettet i al almindelig, da stort set alle hjemmesider benytter cookies.

Hvordan aktiverer jeg cookies?

Sådan aktiverer du cookies i Internet Explorer:

  1. Klik på 'Menuikonet' (Et tandhjul) oppe i højre hjørne.
  2. Vælg 'Internetinstillinger'.
  3. Vælg fanebladet Beskyttelse af personlige oplysninger.
  4. Vælg beskyttelsesniveau 'Mellem' ved brug af skyderen.
  5. Klik derefter på knappen Anvend.
  6. Klik på OK.

Sådan aktiverer du cookies i Firefox:

  1. Klik på 'Indstillinger', i menuen øverst til venstre i browser-vinduet.
  2. Vælg fanebladet Privatliv.
  3. Under "Firefox vil:" vælger du 'Gemme historik'.
  4. Klik på OK.

Sådan aktiverer du cookies i Google Chrome:

  1. Klik på menuikonet i Chrome.
  2. Vælg 'Indstillinger'.
  3. Klik på 'Vis avancerede indstillinger' nederst på siden.
  4. Klik på 'Indstillinger for indhold' i sektionen "Beskyttelse af personlige oplysninger".
  5. Vælg 'Tillad, at lokale data lagres'.

Sådan aktiverer du cookies i Safari:

  1. Vælg 'Indstillinger' (Preferences) på Safari-menuen
  2. Vælg 'Anonymitet' (Privacy)
  3. Vælg 'Fra tredjeparter og annoncører under' "Bloker cookies:" 
  4. Luk indstillingerne (Preferences).

Webstatistik:
Vi bruger webstatistik på SpilCompagniet.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Webstatistiken anvendes kun med det formål, at optimere SpilCompagniet.dk

Forbehold:
Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.


Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Din garanti


  Sortiment
  Navigation